Im a typewritter.

My photo
rawang, selangor, Malaysia
hey there.im nur aqilah najwa bt samlan.15 y/o.student of SMK RAWANG.samlan is my father's name and im his daughter.what im write,im typing is all about my life.life is wonderful if you enjoy it.

saya awak.

Thursday, January 26, 2012

You are rain to my bow.

rain+bow=rainbow.hye awak.HEHE.harini kita happy sangat-sangat tau sebab ada seorang lelaki ni dia buat kita tergelak dengan tingkah laku and gelagat dia.you know what,ada ke dia nak cakap dengan mummy aku?funny moment for me.hahaha.setahu aku,sepanjang aku on fb ,chat dengan lelaki,takda pulak yang berani nak kenal dengan my mum but dia pulak nak kenal dengan my mum.lucky to get him as my adopt brother lah.HAHA(cruel laugh).

Eh,awak tak tahu ke kita tengah cakap pasal siapa?kita tengah cakap pasal khairul ikhwan lah.now,dia ada di IKBN tau.then,dia on9 kat sana.time on9 tu aku manja-manja lah dengan dia.perkara wajib lah manja dengan dia sebab dia abg aku kan?happy lah manja-manja dengan dia.lagipun dia ni xkisah aku manja kan?time aku manja-manja tu,dia pun minta my mum call dia.just imagine,mama tengah sakit nak bercakap dengan khairul ikhwan?mama pun terkejut jugak mula-mula tapi mama still call dia.lastly call dapat and mereka borak mereka-mereka jelah.aku just sit beside my mum while dengar conversation between both of them.walaupun aku dengar,still xjelas.

Weyh,aku excited.dia kata nak datang rumah aku.HAHA.gembira lah aku.tapi xtau bila dia mau datang sebab dia kan still study kat IKBN kan?tulah dulu xnak study.sekarang age dah 20 baru nak study.tapi xpe,asalkan niat still nak study teruskan jelah.tak salah.kita as umat islam kan dituntut belajar hingga ke negara China?so,just go through dengan apa yang dia buat.aku as "adik"sokong je apa yang dia buat as long as dia buat kebaikan :D

bye2 :-)
dia selalu buat smile cmtu kat aku.hehe.

No comments: