Im a typewritter.

My photo
rawang, selangor, Malaysia
hey there.im nur aqilah najwa bt samlan.15 y/o.student of SMK RAWANG.samlan is my father's name and im his daughter.what im write,im typing is all about my life.life is wonderful if you enjoy it.

saya awak.

Friday, January 27, 2012

Life is unique.

Assalamualaikum(reti pun bagi salam).
harini hari yang mungkin menyedihkan bagi aku.aku tak tahu samada dia baca or tak and aku xkisah kalau dia baca sekalipun.setiap manusia mempunyai cerita hidup yang tersendiri.begitu juga dengan aku.aku suka berkawan dengan semua orang tapi benda yang paling aku takutkan ialah"perpisahan".setiap pertemuan pasti ada perpisahan,itu aku tahu.tapi kau tahu tak aku tak sanggup nak lalui perpisahan tu?aku akan bercerita pasal hidup aku yang mungkin kau pelik.kau ingat kau je pelik?aku yang mengalaminya lagi lah pelik.

kau tahu tak soalan yang paling aku tertanya-tanya dalam hidup aku ialah,"kenapa setiap kali aku kawan dengan lelaki,lelaki tu akan suka aku and then lama-lama putuz terus dengan aku?".wajib weyh!now,aku fobia nak kawan dengan lelaki.aku takut nak kawan dengan lelaki sebab aku tau benda yang paling aku takutkan tu akan terjadi.aku still bermain dengan soalan tu and kau tahu tak,mama pun tanya benda yang sama pada aku.aku tak tahu weyh apa jawapannya!aku sedih.tapi apa-apa pun,itu memang takdir aku kan?nak buat macam mana.terima jelah dengan hati yang terbuka.

aku bersyukur sangat dapat kau,tahu?!aku xnak sia-siakan kau.apa yang kau bagitau tadi,aku terima sebab aku terfikir benda yang sama dengan apa yang kau fikirkan.aku xnak kalau kita ada apa-apa hubungan yang lebih ,kau akan tinggalkan aku,weyh,aku pernah kata kan aku xnak mengharap?sebab aku tahu aku xkan dapat.so,kalau itu keputusan kau,aku terima and aku harap hubungan kita still sama macam sekarang ni.cuma 1 yang aku minta,jangan lah buat aku menangis,aku penat dah menangis.

kbye (-:

No comments: