Im a typewritter.

My photo
rawang, selangor, Malaysia
hey there.im nur aqilah najwa bt samlan.15 y/o.student of SMK RAWANG.samlan is my father's name and im his daughter.what im write,im typing is all about my life.life is wonderful if you enjoy it.

saya awak.

Saturday, January 28, 2012

memory.

weyh,patung aku tu yang kau nampak macam badut tu kan3,tengkok dia dah terkoyak.aku baru je jahit.kau tahu tak,adik aku g main tarik2.apa dia ingatkan tali ke?aku nangis je masa leher dia dah terkoyak tau.sekarang ni tengkok dia lembik .kalau aku nak angkat dia,msti aku kena angkat tengkok dia sekali.hurmm..aku nak badut aku yang dulu.yang leher nye keras.sekarang ni kalau aku mengadu dekat dia,aku mesti nangis sebab aku asyik teringat je kejadian yang adik aku main tarik-tarik sampai leher dia terkoyak.aku sayang patung ni.patung ni aku dah lah dapat dari orang yang aku sayang.senang je adik aku koyakkan leher dia.nasib aku sabar,kalau tak dah naik penampor dah!geram tau!selalu boleh bergambar dengan dia.tapi lepas tengkok dia dh kena jahit,xnk aku bergambar dengan dia.kesian plak dekat dia.

k lah,bye.

No comments: