Im a typewritter.

My photo
rawang, selangor, Malaysia
hey there.im nur aqilah najwa bt samlan.15 y/o.student of SMK RAWANG.samlan is my father's name and im his daughter.what im write,im typing is all about my life.life is wonderful if you enjoy it.

saya awak.

Sunday, January 29, 2012

dugaan.

hye.selamat petang prince and princess =) (aku tah tahu siapa yang aku maksudkan)heh..

Kembali tersenyum like a normal :D cute tak aku senyum?#perasan.aku bersyukur semalam aku habiskan masa dengan muhammad fitri azizi hairuddin and sepanjang masa tu jugak dia banyak buat aku tergelak.im happy.semua masalah aku lupakan sekejab sebab banyak tergelak dengan gelagat dia yang "funny" and "manja" gila semalam.

Semalam after kami punya kredit habis,dia pun tidur and aku still takbole tidur.I just thought if i still act like this,aku tak kan kemana-mana.so,since that i changed my mind .malas lah nak cerita membuatkan aku rasa geram sangat jadi diri aku ni.

semalam juga aku rasa aku lepaskan dia yang selama ni buat aku jadi gila maybe.aku happy sebab finally aku boleh lepaskan dia.aku sedar every people can chage their mind anytime.aku ni siapa lah kan yang nak paksa dia kan?i opened my mind to accept kenyataan and look forward to my future.dugaan memang xde siapa yang tak merungut kan?

aku pegang kepada kata-kata:Allah tidak akan menguji manusia melebihi kemampuan manusia itu sendiri.

insyaallah aku boleh tempuhi segala dugaan lepas ni dengan senang hati.kbye,awak .
i miss my :-)

No comments: