Im a typewritter.

My photo
rawang, selangor, Malaysia
hey there.im nur aqilah najwa bt samlan.15 y/o.student of SMK RAWANG.samlan is my father's name and im his daughter.what im write,im typing is all about my life.life is wonderful if you enjoy it.

saya awak.

Tuesday, January 24, 2012

mr spongebob and mama.

Hello my dear.Today was a very sad day.did you see picture above my post?the picture is really related to my spongbob.it is about Muhammad Fitri Azizi hairuddin.If u wanna know what's happened,just stay here but if you dont wanna know,please get out from here.if kau tengok spongebob is a friendly person and his life was full with laugh beside their lovely friends like patric or someone else.seriously,i dont really like to watch "spongebob"movie because it really "stupid "movie for me.

maybe today's not a lucky day for us.Aku buat dia menangis.aku minta maaf banyak-banyak lah dekat dia sebab serius aku tak sengaja buat dia menangis .Aku sayangkan dia.sayang sangat dengan dia.kau tahu tak mama panggil aku and cakap,"kalau kakak buat lagi dia macam ni,mama suruh dia putuz dengan akak."weyh,aku tak marah mama nak back up dia.aku tahu mama sayangkan dia.tindakan mama betul.aku menangis sebaik sahaja mama cakap macam tu.aku tahu aku tak kuat tanpa dia.aku tahu hidup aku tak kan selengkap macam sekarang ni tanpa dia.air mata aku jatuh banyak.kali ni aku kalah dengan air mata aku sendiri.aku call dia.dia baru bangun tidur and aku minta maaf banyak kali dengan dia.aku ingat nak sembunyikan air mata aku dari dia but,i can't.dia dapat tahu juga lastly.dia minta aku jangan menangis.setelah lama memujuk dia and meminta maaf dekat dia,dia maafkan aku juga.



aku terasa untung gila dapat dia.dia senang memaafkan aku eventhough aku tahu that's not kesalahan yang kecik pernah aku buat.aku gembira,terharu sangat-sangat dapat dia.aku cakap dengan dia apa yang mama cakap,dia kata dia xnk putuz jugak.aku sayang dia,weyh.Tuhan jelah yang tahu betapa sayangnya aku pada dia.then,kami manja-manja,menggedik-gedik and ketawa.hahaha.that's all.


p/s:harini mama pergi hospital check weather boleh buka simen dikaki or not.hopefully mama boleh buka simen tu.simen tu menyusahkan mama tahu?menderita aku tengok hidup mama macam tu.kbye,i love you mr spongebob and mama.muah pipi kiri,muah pipi kanan,muah atas dahi.byep3.

No comments: